Olajnyomás probléma javítása 3.0 TDI motoroknál!
Sajnos a károsanyag kibocsátás csökkentésének köszönhetően, egyre több negatív hatást gyakorolnak a motor élettartamára a gyártók. Ezeket a problémákat mi folyamatosan keressük, teszteljük, és megoldást kínálunk az orvoslásukra.
Ezek közül az egyik nagyon fontos probléma az alacsony olajnyomás 3.0TDI motoroknál 2500-as fordulatig!
Erre a problémára is sikerült közösen megoldást találnunk a Bozsó ChipTuning & Real Dyno csapatával.
Érintettek motorok ebben a problémában:
-2016 év végétől az összes 3.0TDi motorral szerelt Audi, Volkswagen
-Porsche 4s Diesel
Az alacsony olajnyomás problémája a motorvezérlő egység (ECU) módosításával, a két körös szabályzásnak köszönhetően korrigálható úgy, hogy a motor működése közben emelt olajnyomást használ dízel motorban 2500-ig, vagy 300 Nm nyomatékig. Ez az alacsony olajnyomás probléma sajnos negatív hatással van a motor alkatrészeire. Nyilvánvalóan csökkenti a károsanyag-kibocsátást, de az alkatrészek élettartamát is csökkenti, és ez okozza sajnos a 3.0 TDI motorok híres csapágyasodási problémáját. A magasabb olajnyomás csökkenti a mozgó alkatrészek közötti érintkezést.
Amennyiben szeretnéd megelőzni a motorod lecsapágyasodását, és a többi alkatrészt, mint például a Turbót megvédeni, akkor keress minket bizalommal!
Sajnos fennálló problémát ezzel orvosolni nem tudunk, de megelőzni igen!
Pontos információt hogy érintett-e az autód, emailben tudunk adni motorkód alapján.
Hamarosan bővítjük ezt a szolgáltatásunkat a benzines motorokkal is, mert sajnos ott is hasonlóan fennáll ez a probléma!
Érdeklődéseket a lachiptuning@gmail.com e-mail címre fogadunk, vagy a facebook oldalunkon.
TeL:+36706471290
Üdvözlettel: LA-Chiptuning & Dyno Oroszlány
Csapata